پرسش‌های متداول

FAQ

حساب کاربری

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه “اطلاعات حساب کاربری”  در بخش “حساب کاربری من” امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.

برای تغییر ایمیل با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به INFO@PADENASHOP.IR  ایمیل بزنید.

اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدیدی ثبت نام کنید.

ثبت و پیگیری سفارش

آیا برای خرید از سایت شما، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر، شما بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید و سفارشتان را تکمیل کنید، اما برای بررسی سوابق خرید و پیگیری کالاهای سفارشی فعلی تان و … بهتر است با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

 

با عضویت در پادناشاپ شما می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید.

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.

– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.

– در جریان فروش‌های ویژه و تخفیفات قرار گیرید.

پرداخت

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

همگی کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت پادناشاپ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده برای همه کاربران وجود دارد.

ارسال سفارش‌ها

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

چه سفارشاتی هزینه ارسال ندارد؟

در حال حاضر  سفارش‌‌‌‏هایی با هر یک از شرایط زیر بصورت رایگان تحویل داده می‌شوند:

  1. سفارشاتی با ارزش بیش از دویست هزار تومان برای سراسر ایران
  2. سفارشاتی با ارزش بیش از صد هزار تومان که آدرس تحویل آنها منطقه پادنا علیا می‌باشد.
  3. سفارشات با هر مبلغ که آدرس تحویل آن روستای بیده اصفهان باشد.

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از منطقه پادنا پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

بله، در صورت تمایل می توانید با مراجعه به انبار فروشگاه در بیده پادنا سفارش خود را بصورت حضوری تحویل بگیرید.

البته لازم است که هنگام ثبت سفارش گزینه “تحویل حضوری” را انتخاب و سفارش خود را ثبت نمائید.

سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارش‌های پادنا شاپ می‏‌شوند.

آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا سفارشی ارسال شده رهگیری کنم؟

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده می‏‌توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پستی را در آدرس زیر وارد کنید:

 http://newtracking.post.ir

 

 

 

"" به علاقه مندی ها اضافه شد